Samen en zelfstandig leren en doen

Wij krijgen er energie van als we kinderen zien stralen. Als kinderen ontdekken waar ze goed in zijn, plezier hebben met klasgenoten en zich prettig en veilig voelen op school. Onze dag is compleet als we trotse kinderen zien die verwonderd zijn door hun eigen kunnen.

De Bottel biedt kinderen een stevige basis voor de toekomst. Wij vinden het belangrijk dat kinderen worden gezien voor wie ze zijn. Zo leren ze in zichzelf geloven en inspireren we ze om het beste uit zichzelf te halen. Dat doen we samen, in verbinding met elkaar. Onze juffen en meesters hebben allemaal een enorme passie voor onderwijs. Samen hebben we een bak aan ervaring.

Wij zijn tevreden als kinderen graag naar school komen en weer vrolijk naar huis gaan. Daarnaast staat ontwikkeling voorop. Door in units en thematisch te werken, enthousiasmeren we kinderen om zelf op ontdekking te gaan en zo te leren en te groeien. Zelf ontdekken ze waar hun passies en talenten liggen. Elke dag zetten we samen stappen vooruit.